Hier geven wij antwoord op al je vragen die je kunt hebben bij het huren van een pinautomaat. Heb je een vraag, maar kun je het antwoord niet vinden op deze pagina? Wij helpen je graag verder op telefoonnummer 0229- 56 21 10 of via ons contactformulier.
Hoe snel kan ik een automaat ter plaatse ontvangen?
Wij kunnen binnen 24 uur leveren. Tegen speciaal tarief binnen 3 uur (zie kostenoverzicht). Vraag onze medewerkers naar de mogelijkheden.
Hoeveel transacties kan ik printen met 1 rol?
Wij leveren voldoende rolletjes bij de automaat om minimaal 1000 transacties te verwerken.
Hoe is de dekking van het GPRS netwerk ?
Net zoals uw eigen GSM toestel heeft onze PINautomaat landelijke dekking via het GSM/GPRS-netwerk. U kunt het bereik checken aan de hand van uw eigen toestel.
Wat zijn de bezorgkosten?
Versturing naar een door u opgegeven adres is inbegrepen. Direct na gebruik dient u de automaat zelf retour te zenden, dit is dus niet inbegrepen; gebruik hiervoor dezelfde inpakmaterialen als waarin automaat is geleverd.
Heb ik ook stroom nodig?
Bij de vaste pinautomaat: Ja. Bij de mobiele automaat: Alleen benodigd om de automaat-accu op te laden.
Hoe komt mijn omzet op mijn bankrekening?
Het totaal aan transacties wordt op werkdagen met een vertraging van één dag via een Stichting Derdengelden Rekening naar het door u opgegeven en geverifieerde bankrekeningnummer overgeboekt.
Wat moet ik opsturen om bij Pinapparaathuren.nl te kunnen huren?
- Een ingevuld aanvraagformulier
- Kopie uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel
- Bankafschrift met duidelijk uw adres en bankrekeningnummer
- Kopie ID-kaart of paspoort van een bevoegde uit het uittreksel van de KVK
Hoe groot is de PINautomaat?
De automaat is niet groter dan een pak melk
Kan ik de automaat bij jullie ophalen?
In overleg kunt u altijd de automaat afhalen, een korting van 10,00 euro op de eenmalige kosten is dan van toepassing.
Waarom moet ik borg betalen?
Wij bereken 500,00 Euro borg voor onze automaten en helaas komen de PINautomaten niet altijd in goede staat terug. Op deze manier garanderen wij u als klant dat de automaat elke keer weer in goede staat verkeerd.
Is de PINautomaat water bestendig?
Onze PINautomaat is zoals veel andere electronische apparatuur niet bestand tegen water. Bescherm de automaat dan ook bij regen en andere vochtige omstandigheden.
Kan ik een automaat reserveren?
U reserveert een automaat door een volledig ingevulde huurovereenkomst naar ons te faxen of te sturen. U ontvangt dan van ons per e-mail een bevestiging dat de reservering akkoord is.
Is uw helpdesk 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar?
Wij zijn per dag van 08:30 tot 17:00 voor u bereikbaar, buiten kantooruren ( tot 23:00 ) kunt u ons bellen via ons calamiteiten nummer.
Accepteert u alle kaarten?
De PINautomaat accepteert de Europese betaalkaarten, zowel Maestro als V-Pay.
Kan ik de PINautomaat overal gebruiken?
Afhankelijk van de GSMdekking kunt u de PINautomaat overal in Nederland gebruiken. Gebruik van automaten in het buitenland wordt door ons niet ondersteund.
Kan ik de PINautomaat zelf installeren?
U ontvangt onze PINautomaat met een duidelijke handleiding. U zet de PINautomaat aan en deze werkt dan onmiddellijk.
Moet ik zelf een verzekering regelen?
U dient zelf zorg te dragen voor een inboedel/bedrijfsschadeverzekering. Tevens is het verstandig om een verzekering af te sluiten voor uw aansprakelijkheid bij schade ten gevolge van diefstal, vermissing, beschadiging, dan wel bezwaring na ontvangst van de PINautomaat. De meeste huurders nemen dit risico zelf, gezien het geringe risico. Mocht u toch besluiten een verzekering af te sluiten dan is de waarde van de PINautomaat € 1.100,00. incl. BTW.
U kunt eventueel een verzekering afsluiten voor diefstal, schade en omzetderving in geval de automaat niet of niet juist werkt.